preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivane Brlić Mažuranić Koška

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

E-Dnevnik

Priloženi dokumenti:
Privola.docx

 

 

Projekti

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta 22-23.pdf

 

 

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta.docx

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 4. 2013.

Ukupno: 262767
Ovaj mjesec: 2755
Korisne stranice

  

 

Poveznice
Prijevoz učenika

 

A tjedan

Ledenik

06:45

Andrijevac

06:50

Branimirovac

06:55

Lug Subotički

06:55

Topoline

07:10

Normanci

07:10

Niza

07:45

 

B tjedan

Topoline

06:50

Normanci

06:50

Ledenik

07:05

Andrijevac

07:10

Branimirovac

07:15

Lug Subotički

07:15

Niza

07:45

Školska knjižnica

Glazbena slušaonica

Glazbena riznica

Arhiva

Časopisi

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PROJEKT: Istražujmo s medom Winnijem zvanim Pooh
Autor: Blanka Mihić, 1. 2. 2012.

Projekt ostvaren u školskoj knjižnici u suradnji s 2. razredom i učiteljicom Ljiljom Jakovac.

Projekt je trajao u studenom i prosincu 2011. Cilj mu je bio motivirati učenike za čitanje lektirnoga  djela Medo Winnie zvani Pooh (Alan Alexander Milne) i uputiti učenike kako koristiti referentnu građu i sredstva informiranja u školskoj knjižnici. Prilagođeno učeničkoj dobi koristili smo Moju prvu enciklopediju s Winnijem Poohom i prijateljima.
Odvijao se u školskoj knjižnici i u učionici 2.razreda. Povezivao je nastavu hrvatskoga jezika, filmsku umjetnost, glazbenu i likovnu kulturu, nastavu prirode i društva.
Učenici su pokazali veliko zanimanje za ovakav način rada, s radošću dolazili na satove u školsku knjižnicu,  sudjelovali u ostvarivanju projekta, maksimalno se angažirajući.


Tijek projekta:
1. Najava i upute učenicima - skupljanje didaktičkih igara, slikovnica, slagalica, igračaka sa likom mede i njegovih prijatelja…
2. Pjesma osječkih Zumbića „E, moj medo“- slušanje i zajedničko pjevanje
3. Demonstracija filma „Medo  Winnie zvani Pooh“
4. Motivacijsko čitanje prvoga poglavlja knjige
5. Napiši riječi nastale od riječi „med“ : medvjed, Medvednica, medenjak, medeni,     medena pita, medovina, Mediteran…
6. Moj prijatelj - zašto se volim s njim družiti?
                          - kako volim s njim provoditi vrijeme? (pismene vježbe)
7.Moj medo priča priču – učenik drži medu ispred sebe i priča kamo bi volio putovati i što bi volio raditi s medom Winniem – govorna vježba
8. Čitanje poglavlja Ekspoticija na Sjeverni pol
9. Izražavanje doživljaja i analiza vode do pitanja – što je to Sjeverni pol?10. Upoznavanje s enciklopedijom za djecu Moja prva encklopedija s medom Winniem zvani Pooh – druge enciklopedije; dječja, na cd-romu, enciklopedija o životinjama… jednostavne upute kako se služiti enciklopedijom.
11. Zadaci za istraživanje pomoću enciklopedije Moja prva enciklopedija – voda
Pronađi Sjeverni pol  
Kakvo je tamo vrijeme? Tko su stanovnici? U kakvim kućama žive? Koje životinje tu žive ?– pingvini, polarni medvjed, polarna lisica
12. Igra dobacivanja lopte s medinim likom – postavljanje pitanja i davanje odgovora o Sjevernom polu i likovima iz knjige, šaljivim događajima i sl.
13. Ilustriraj korice za mapu radova o Medi Winniju zvani Pooh!   
14. Izrada stripa
15. Oboji bojanku sa zadatkom!           
Nakon završetka projekta ostala  nam  je mapa učeničkih radova o Medi Winniju zvani Pooh, zajedničke fotografije o projektu, zadovoljstvo zbog uspješne suradnje, a učenicima spoznaja da učenje može i treba biti užitak.
Voditeljice projekta:  
Dubravka Payerl, prof. hrvatskoga jezika i školska  knjižničarka              
Ljilja  Jakovac, učiteljica 2.razreda          





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju