« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Projekt ostvaren u školskoj knjižnici u suradnji s 2. razredom i učiteljicom Ljiljom Jakovac.
Projekt je trajao u studenom i prosincu 2011. Cilj mu je bio motivirati učenike za čitanje lektirnoga djela Medo Winnie zvani Pooh (Alan Alexander Milne) i uputiti učenike kako koristiti referentnu građu i sredstva informiranja u školskoj knjižnici. Prilagođeno učeničkoj dobi koristili smo Moju prvu enciklopediju s Winnijem Poohom i prijateljima.
Odvijao se u školskoj knjižnici i u učionici 2.razreda. Povezivao je nastavu hrvatskoga jezika, filmsku umjetnost, glazbenu i likovnu kulturu, nastavu prirode i društva.
Učenici su pokazali veliko zanimanje za ovakav način rada, s radošću dolazili na satove u školsku knjižnicu, sudjelovali u ostvarivanju projekta, maksimalno se angažirajući.
Tijek projekta:
1. Najava i upute učenicima - skupljanje didaktičkih igara, slikovnica, slagalica, igračaka sa likom mede i njegovih prijatelja…
2. Pjesma osječkih Zumbića „E, moj medo“- slušanje i zajedničko pjevanje
3. Demonstracija filma „Medo Winnie zvani Pooh“
4. Motivacijsko čitanje prvoga poglavlja knjige
5. Napiši riječi nastale od riječi „med“ : medvjed, Medvednica, medenjak, medeni, medena pita, medovina, Mediteran…
6. Moj prijatelj - zašto se volim s njim družiti?
- kako volim s njim provoditi vrijeme? (pismene vježbe)
7.Moj medo priča priču – učenik drži medu ispred sebe i priča kamo bi volio putovati i što bi volio raditi s medom Winniem – govorna vježba
8. Čitanje poglavlja Ekspoticija na Sjeverni pol
9. Izražavanje doživljaja i analiza vode do pitanja – što je to Sjeverni pol?10. Upoznavanje s enciklopedijom za djecu Moja prva encklopedija s medom Winniem zvani Pooh – druge enciklopedije; dječja, na cd-romu, enciklopedija o životinjama… jednostavne upute kako se služiti enciklopedijom.
11. Zadaci za istraživanje pomoću enciklopedije Moja prva enciklopedija – voda
Pronađi Sjeverni pol
Kakvo je tamo vrijeme? Tko su stanovnici? U kakvim kućama žive? Koje životinje tu žive ?– pingvini, polarni medvjed, polarna lisica
12. Igra dobacivanja lopte s medinim likom – postavljanje pitanja i davanje odgovora o Sjevernom polu i likovima iz knjige, šaljivim događajima i sl.
13. Ilustriraj korice za mapu radova o Medi Winniju zvani Pooh!
14. Izrada stripa
15. Oboji bojanku sa zadatkom!
Nakon završetka projekta ostala nam je mapa učeničkih radova o Medi Winniju zvani Pooh, zajedničke fotografije o projektu, zadovoljstvo zbog uspješne suradnje, a učenicima spoznaja da učenje može i treba biti užitak.
Voditeljice projekta:
Dubravka Payerl, prof. hrvatskoga jezika i školska knjižničarka
Ljilja Jakovac, učiteljica 2.razreda