Prati upute Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Usmjerava i koordinira rad u virtualnoj učionici.
Kreira sadržaje te zadaje zadatke i aktivnosti kojima učenici ostvaruju odgojno-obrazovne ishode zadane od strane MZO-a.
Svojim radom putem sadržaja u virtualnoj učionici:
MOTIVIRA, POJAŠNJAVA, POUČAVA i POTIČE KREATIVNO RAZMIŠLJANJE.
Usmjerava učenika na točnost izvedbe zadataka.
Sustavno prikuplja podatke o postignutoj razini kompetencija kod učenika
(ZNANJE I RAZUMIJEVANJE, VJEŠTINE I USVOJENE VRIJEDNOSTI)
Sumativno vrednuje učenikov rad i odnos prema radu.
(Prema kriteriju procjenjuje razinu učenikova postignuća koje rezultira ocjenom.)
Informira učenike i roditelje o njihovim obvezama i onome što se od njih očekuje u procesu učenja.
Daje povratnu informaciju o radu i uspješnosti izvršenih zadataka.
Vodi bilješke u e-dnevniku.
Za sva pitanja i nejasnoće je dostupan učenicima i roditeljima svakoga dana.
U slučaju nejasnoća ili određenih poteškoća individualno pristupa učeniku.
Pohvaljuje svaki trud i rad.
Provodi samoevaluaciju putem anketa s ciljem unaprjeđenja vlastitog rada.
Surađuje sa stručnom službom.
RAZREDNIK:
Unutar svoje domene rješava nastale situacije i probleme, surađuje sa roditeljima i stručnom službom te po potrebi sa Centrom za socijalnu skrb.
|
Prati upute učitelja.
Redovito i u zadanim rokovima izvršava zadatke.
Za sve nejasnoće obraća se učitelju.
Prema uputama učitelja učenik:
ČITA, PROMATRA, PRISJEĆA SE, USPOREĐUJE, ISTRAŽUJE,
PRIKUPLJA INFORMACIJE, PLANIRA, ANALIZIRA, POVEZUJE INFORMACIJE, RJEŠAVA ZADATKE, UVJEŽBAVA ZADATKE, UČI, PONAVLJA, KREIRA,
OBJAŠNJAVA, ARGUMENTIRA,
IZRAŽAVA SVOJE MIŠLJENJE, ZAKLJUČUJE…
|
Prati upute učitelja.
Pomaže učeniku organizirati vrijeme u danu.
(Odrediti vrijeme za školske obaveze.)
Potiče učenika na redoviti rad.
Ohrabruje i pruža podršku učeniku.
Redovito prati bilješke u e-dnevniku.
Pomaže učeniku pronaći način kako postići željene rezultate.
(Ponovno pročitaj, podvuci ključne pojmove, zapiši najbitnije, ponovi, uvježbaj zadatke…)
Usmjerava na smireno rješavanje zadataka i pozitivan odnos prema radu.
Pomaže učeniku u samoprocjeni.
(Što je bilo zadano? Jesi li ostvario sve zadano?
Što se moglo napraviti drukčije? Jesi li uložio dovoljno truda?)
Pohvaljuje svaki trud i rad.
Surađuje sa razrednikom.
|