preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivane Brlić Mažuranić Koška

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

E-Dnevnik

Priloženi dokumenti:
Privola.docx

 

 

Projekti

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta 22-23.pdf

 

 

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta.docx

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 4. 2013.

Ukupno: 263000
Ovaj mjesec: 2988
Korisne stranice

  

 

Poveznice
Prijevoz učenika

 

A tjedan

Ledenik

06:45

Andrijevac

06:50

Branimirovac

06:55

Lug Subotički

06:55

Topoline

07:10

Normanci

07:10

Niza

07:45

 

B tjedan

Topoline

06:50

Normanci

06:50

Ledenik

07:05

Andrijevac

07:10

Branimirovac

07:15

Lug Subotički

07:15

Niza

07:45

Školska knjižnica

Glazbena slušaonica

Glazbena riznica

Arhiva

Časopisi

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
VIJEST: 6.b u svijetu bajki Ivane Brlić Mažuranić
Autor: Administrator , 2. 6. 2015.

Sigurno ste čitali o Konradu, dječaku iz limenke s kojim su se družili učenici 6.b razreda na satima lektire. Učiteljica hrvatskoga jezika D. Beram i u travnju je organizirala sličan način rada. Krajem travnja učenici su izlagali svoje radove. U mnoštvu kreativnih zadataka učenici su mogli biti Ivana Brlić Mažuranić i pripremiti kratko predstavljanje života i djela naše velike spisateljice. Dvije učenice pustile su mašti na volju i prikazale kako bi izgledali loši likovi iz Ivaninih Priča iz davnina, dok je jedna zamislila i prikazala one dobre. Dječaci su uglavnom izabrali zadatak u kojemu su trebali za svaku priču smisliti pouku, a to su odlično napravili. Dvojica učenika pripremili su za ostale učenike pitanja za kviz znanja, a osnova su im bile Ivanine priče. V. Kovačević napravila je knjigu dojmova u koju je svaki učenik upisao svoju zabilješku o pročitanoj knjizi. Jedna je učenica crtala pejzaže iz knjige, a kada bi ih prikazala ostalima, učenici bi prepoznavali iz koje je priče pojedini pejzaž. Iznenadilo nas je koliko su učenici bili uspješni u ovome zadatku. Naravno, našao se poneki ljenjivac koji nije obavio svoj zadatak niti pročitao lektiru. No, to zasigurno neće spriječiti učiteljicu D. Beram da organizira još ovakvih projekata. Ipak je ovakav način obrade lektire jednostavniji, nego pisati ju na klasičan način. 

Patricija Peša, 6.b






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju