« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Sigurno ste čitali o Konradu, dječaku iz limenke s kojim su se družili učenici 6.b razreda na satima lektire. Učiteljica hrvatskoga jezika D. Beram i u travnju je organizirala sličan način rada. Krajem travnja učenici su izlagali svoje radove. U mnoštvu kreativnih zadataka učenici su mogli biti Ivana Brlić Mažuranić i pripremiti kratko predstavljanje života i djela naše velike spisateljice. Dvije učenice pustile su mašti na volju i prikazale kako bi izgledali loši likovi iz Ivaninih Priča iz davnina, dok je jedna zamislila i prikazala one dobre. Dječaci su uglavnom izabrali zadatak u kojemu su trebali za svaku priču smisliti pouku, a to su odlično napravili. Dvojica učenika pripremili su za ostale učenike pitanja za kviz znanja, a osnova su im bile Ivanine priče. V. Kovačević napravila je knjigu dojmova u koju je svaki učenik upisao svoju zabilješku o pročitanoj knjizi. Jedna je učenica crtala pejzaže iz knjige, a kada bi ih prikazala ostalima, učenici bi prepoznavali iz koje je priče pojedini pejzaž. Iznenadilo nas je koliko su učenici bili uspješni u ovome zadatku. Naravno, našao se poneki ljenjivac koji nije obavio svoj zadatak niti pročitao lektiru. No, to zasigurno neće spriječiti učiteljicu D. Beram da organizira još ovakvih projekata. Ipak je ovakav način obrade lektire jednostavniji, nego pisati ju na klasičan način.
Patricija Peša, 6.b