« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Jesen je već odavno u našem kraju. Osjetimo je u zraku, čujemo je u šuštanju lišća, kušamo je u okusima jesenskih plodova i zimnice…Jesen je tema posljednjih mjeseci i u školskim klupama. U ponedjeljak 16. studenoga učenici petih razreda pokazali su rezultate mjesečnog projekta iz Hrvatskog jezika pod nazivom Priča jesenskog šešira. Zadatak je bio ukrasiti stari šešir suhim lišćem i jesenskim plodovima te šeširu nadjenuti ime i osmisliti jednominutnu priču kojom će u prvoj osobi predstaviti svoj šešir. Pri prezentaciji šešir treba staviti na glavu, uživjeti se u priču i pričati vrlo izražajno. Učenici su imali mjesec i pol dana za ovaj projekt, a mnogi su jedva čekali prezentaciju. Kod vrednovanja radova učiteljica je obratila pozornost na izgled i maštovitost šešira, originalnost i kreativnost izrade, sadržaj priče, izražajnost pričanje, duljinu priče te ukupan dojam. I učenici su birali najbolje šešire i priče. Mnogi su se složili da je ovo bio jedan od najboljih sati Hrvatskog jezika. Predložili su da i učiteljica napravi svoj šešir. Bili su zadovoljni zadatkom i rado su sami ili uz pomoć članova obitelji osmislili svoje kreacije.
Učiteljica D. Beram bila je veoma zadovoljna radom učenika. Iznenadili su ju bogato ukrašeni šeširi, a još više učeničke priče. Istaknula je kako voli raditi ovakve projekte koji učenike potiču na kreativnost, originalnost, razvijanje mašte te govornih vještina. Neke od šešira možete vidjeti u učionicama petih razreda, a petaši čekaju sljedeći projekt!
Niki Medved, 5.a