« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Prošlog tjedna i naše područne škole uključile su se u zajednički projekt "Učimo zajedno 2". Kroz različite aktivnosti, tematske radionice te kreativne igrice upoznali su se sa značenjem pojma tolerancija - koji je i tema samog projekta.
Što se u područnim školama zanimljivo radilo tih dana možete pročitati u kratkom osvrtu naših učitelja i učiteljica, a fotografije kojima su zabilježili ta događanja možete vidjeti u našoj Foto-galeriji.
U sklopu projekta "Učimo zajedno 2" PŠ Topoline izradila je dva plakata na temu TOLERANCIJE. Učenici 1., 2., 3. i 4. razreda kroz razne igre odglumili su kako je biti u koži djeteta s posebnim potrebama; kako oni komuniciraju, s kakvim se problemima susreću u svakodnevnom životu. Zaključili su na temelju navedenog što je to tolerancija te da su i djeca s posebnim potrebama ista kao ostala djeca, a opet različita u svojim potrebama.
Učiteljica Tanja Antolović, PŠ Topoline
U sklopu projekta "Učimo zajedno 2" učenici PŠ Ledenik 6. travnja naučili su što je tolerancija kroz razne aktivnosti.
Prvo smo se upoznali sa samim pojmom tolerancija. Zatim smo čitajući bajku Pepeljuga, ali i stajališta maćehe, starije sestre i oca. Analizirali smo situaciju sa različitih strana i uživili se u ulogu svakog lika.
S obzirom da nam je tema bila Pepeljuga, za plakat je svaki učenik radio svoju cipelicu od kolaža. Tako smo pokazali da smo svi jedinstveni, ali svi želimo jednaka prava i poštovanje.
Slijedeća aktivnost bila je Mreža međusobnog poštovanja u kojoj smo dobacivanjem klupka vune jedan drugome utvrdili pozitivne osobine kod svakog učenika.
Radi stvaranja međusobne povezanosti učenika u razredu proveli smo dvije aktivnosti: Zagrli prijatelja i Lijepa riječ vrata otvara.
A za kraj smo igrali Pictionary u skupinama. Tako smo razvili kreativnost i spontanost kod učenika, a također mogli smo vidjeti kako se svaki pojam može nacrtati na više načina.
Učiteljice Andrijana Marković – Đurin i Kristina Štefanec, PŠ Ledenik
Učenici i roditelji PŠ Lug Subotički upoznali su se s projektom Učimo zajedno 2 kroz različite radionice koje smo proveli kako bi učenici utvrdili što je to tolerancija.
U uvodnom dijelu razgovarali smo o našim međusobnim različitostima te poštivanju istih, a zatim smo krenuli s radionicama.
Prva radionica zvala se Zrcalo u kojoj su učenici oponašali jedni druge.
Druga radionica je bila Radim to što radim u kojoj su učenici nabrojali 3 radnje koje ne vole raditi, ali ipak rade.
U trećoj radionici izrađivali su stablo, a na stablo su lijepili cvjetove na čijim su laticama napisali 5 pojmova koje vole, a na lišću 2 pojma koja ne vole.
U četvrtoj radionici izrađivali smo lice od ruka koje smo izrezivali od kolaž papira.
Roditelji su nas posjetili, te smo i njih upoznali s projektom i važnosti tolerancije u svakodnevnom životu.
Učitelj Hrvoje Štefanec, PŠ Lug Subotički