« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Učenici 1. i 2. razreda PŠ Topoline su u razdoblju od 3. listopada do 7. listopada 2016. godine raznim aktivnostima obilježili Dječji tjedan.
Inače, Dječji tjedan je tradicionalna godišnja aktivnost i akcija posvećena djeci koja se uvijek održava prvi puni tjedan mjeseca listopada, a za cilj ima usmjeriti pozornost na ostvarivanje prava, potreba i aktivnosti s djecom i za djecu, organizirati igre i stvaralačke aktivnosti, pokrenuti akcije za razvoj i odgoj djece i poticati rad odraslih s djecom.
Dječji tjedan smo započeli sa satom razrednika pod kojim smo razgovarali o samom pojmu Dječjeg tjedna, o njegovim ciljevima te se dogovarali o načinu provođenja aktivnosti. Također, pisali smo poruke koje su učenici željeli poručiti odraslima.
„Nemojte se svađati.“ „Držite se obećanja kojeg date djeci.“
„Igrajte se s nama!“ „Pohvalite nas za dobra djela koja radimo!“
„Nemojte nas pitati ZAŠTO i nemojte nam odgovarati ZATO.“
„Volite nas i kad smo krivi.“
Tradicionalno smo i oslikavali kredama školski pločnik koji je bio pun naših kreativnih radova.
Pod satom prirode i društva smo utvrdili prava i dužnosti djece pa smo tako izdvojili pravo na život, zdravstvenu zaštitu, pravo govorenja vlastitim jezikom, življenja u svojoj kulturi i poštovanja svoje vjere, pravo na vlastito mišljenje, pravo na prijatelje i igru, pravo praćenja televizijskih i radioemisija primjerenih svojoj dobi, pravo na obrazovanje te pravo na hranu, odjeću i dom. Podsjetili smo se usput i naših dužnosti. Na zid smo izvjesili ta ista prava i dužnosti kako ih ne bi zaboravili tijekom godine.
Pod satom tjelesne i zdravstvene kulture smo se prisjetili našeg prava na igru te smo u dogovoru odigrali omiljene igre na otvorenom Ledene babe, graničara i nogomet, a kako bi i pod odmorima obilježili Dječji tjedan, održali smo Glazbene stolice gdje smo se naplesali, ali i jačali natjecateljski duh jer pobjednik je samo jedan.
Kažu da dijete može odraslog čovjeka naučiti trima stvarima: da bude veseo bez razloga, da uvijek bude nečim zabavljen i da se zna svom snagom zauzeti za ono što želi. Kako je svaki dan proveden s drugom osobom prilika objema stranama da nešto nauče, da podijele sretne i tužne trenutke, da steknu neka nova iskustva, pozivam sve odrasle ljude da posvete slobodno vrijeme svojoj djeci, svojim učenicima jer to je prilika da rastemo kao osobe i mi i oni.
Lidija Horvat, učiteljica 1. i 2. razreda PŠ Topoline