« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Započeo je projekt "Učimo zajedno 4" koji osigurava pomoćnike u nastavi i stručne komunikacijske posrednike učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama- faza III.
Nositelj projekta je Osječko-baranjska županija, a partneri su Regionalna razvojna agencija Slavonije i Baranje d.o.o., 30 osnovnih škola i 6 srednjih škola.
Projekt se provodi u sklopu Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., financiranog iz Europskog socijalnog fonda i proračuna Republike Hrvatske: ukupna vrijednost projekta iznosi 10.872.432,00 kuna. Osječko baranjska županija je sufinancirala i ovaj projekt u iznosu od 872.432,00 kuna.
Trajanje projekta je 48 mjeseci (od 1. kolovoza 2017. do 31. srpnja 2021. g.)
Cilj projekta je povećanje socijalne uključenosti i integracije učenika s teškoćama u razvoju u redovit sustav obrazovanja.
Do sada je kroz projekt zaposleno oko 160 pomoćnika u nastavi za oko 200 učenika.
U projektu "Učimo zajedno 4" sudjeluje 60 pomoćnika u nastavi i 62 učenika (ukupno 30 osnovnih i 6 srednjih škola šireg osječkog područja te gradova Našica, Đakova, Valpova ,Belišća, Donjeg Miholjca i Belog Manastira).
Naša škola je već treću godinu uključena u projekt "Učimo zajedno " -
U projektu "Učimo zajedno 2" (šk.godina 2015./2016.) imali smo 3 pomoćnika u nastavi za 3 učenika ;
Projekt "Učimo zajedno 3" (šk.godina 2016./2017. ) osigurao nam je 4 pomoćnika u nastavi za 4 učenika s teškoćama u razvoju ;
Projekt "Učimo zajedno 4" ( šk.godina 2017./2018. ) osigurao je 4 pomoćnika za 4 učenika.
Rad pomoćnika u nastavi osigurao je kvalitetnije uključivanje učenika s teškoćama u razvoju u redovit sustav obrazovanja, pravo na jednake uvjete školovanja za sve, poboljšana su obrazovna postignuća učenika, emocionalno funkcioniranje kao i njihova socijalizacija i inkluzivno obrazovanje